۱۰ راهکار مؤثر و کاربردی برای افزایش انگیزه فریلنسرها

این روزها افراد بسیاری بدون حضور فیزیکی در محل کار و به‌صورت دورکاری، در خانه کار می‌کنند. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند که در آینده تعداد افرادی که در خانه کار می‌کنند افزایش خواهد یافت. اما همواره یک مشکل درباره کار در خانه برای بسیاری از افراد وجود دارد: «ایجاد انگیزه برای دورکاری در خانه دشوار است.» اگر برای بیدار شدن از خواب و انجام کاری که باید انجام دهید انگیزه کافی ندارید و به ترفندهایی نیاز دارید که شما را برای شروع تشویق کنند، ادامه مطلب را بخوانید.

اصول مذاکره برای فریلنسرها؛ ۳ نکته ضروری برای داشتن درآمدی بیشتر

فریلنسری یک روش کاری مورداستقبال در بین جوانان و تمام گروه‌‌های جامعه است. خیلی‌ از افراد پیش از استخدام‌شدن در شرکت‌ها یا راه اندازی کسب وکار خود، مدتی را به‌عنوان فریلنسر فعالیت کرده‌اند. با این حال، بسیاری از فریلنسرهای تازه‌کار تجربه کافی در مذاکره و ارتباط با مشتریان ندارند و همین مسئله باعث می‌شود تجارب تلخی در این کار داشته باشند. در این مقاله به اصول مذاکره فریلنسرها و نکات مهمی که هر فریلنسر باید درباره مشتریان خود بداند اشاره می‌کنیم.

دورکاری و فریلنسینگ (فریلنسری) چه تفاوتی دارند؟

امروزه تعداد افراد طرفدار شغل‌های از راه دور به سرعت در حال افزایش است. استخدام از راه دور به ویژه برای افراد مرتبط با کسب و کارهای اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ بسیار جذاب است. دورکاری یا فریلنسری نسبت به کارمندی مزایای زیادی دارد. به همین دلیل است که روز به روز تعداد کسانی که ترجیح می‌دهند از راه دور کار خود را انجام دهند در حال افزایش است.